Kurs Upravljanje odnosima sa klijentima
Opis kursa
Kurs Upravljanje odnosima sa klijentima obrađuje pojam, značaj, proces i ciljeve upravljanja odnosima sa klijentima, kao i strategije u procesu građenja dugoročnih odnosa sa klijentima. Korisnici će se upoznati sa metodama komunikacije sa klijentima i njihovim očekivanjima, ali i sa načinima rešavanja reklamacija i drugih problema klijenata. Takođe, korisnici će saznati kolika je važnost informacija prikupljenih od klijenata i kako se upotrebljavaju softver i internet za unapređenje odnosa sa klijentima.
Cilj kursa
Cilj kursa Upravljanje odnosima sa klijentima jeste da korisnici steknu znanja i veštine potrebne za kvalitetnu komunikaciju sa klijentima kako bi kompaniji obezbedili dobru tržišnu poziciju, konkurentnost i profitabilnost na duže vreme kroz izgradnju lojalnih odnosa sa boljim kupcima. Korisnici treba da nauče da prepoznaju adekvatne strategije koje se koriste u izgradnji dugoročnih odnosa sa klijentima i da ih uspešno primene u realnoj situaciji, kao i da na pravi način koriste informacije, softver i internet u današnjem poslovanju.
- Procena vremena
21 h 30 min.
- Broj modula
4
- Broj lekcija
16
- Broj testova
20
- Kategorija
Menadžerske veštine
- Paket
CA paket
- Kategorija
Menadžerske veštine
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri