Kurs Upravljanje marketingom
Opis kursa
Na ovom kursu su obrađeni pojam upravljanja marketingom i zadaci koje ova funkcija obavlja. Posebna pažnja posvećena je fazama upravljanja marketingom, među kojima su najznačajnije: planiranje marketinga, organizovanje marketinga i kontrola marketinga. Detaljnije je obrađena i konkurencija kao pojam, ali i konkurentska prednost kompanije u tržišnom okruženju.
Cilj kursa
Cilj ovog kursa je da se korisnici upoznaju sa svim fazama upravljanja marketingom. Polaznici će biti detaljnije upućeni u izradu marketinškog plana, uvođenje organizacionih modela marketinga u postojeću i novu organizaciju, kao i u definisanje pokazatelja kontrole i njihovo merenje. Naučiće kako da kreiraju portfolio organizacije, da primene BCG matricu i konkurentske strategije u cilju uspešnog poslovanja na tržištu.
- Procena vremena
8 h 38 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
5
- Broj testova
6
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri