Kurs Tehnike marketinga u cilju unapređenja prodaje
Opis kursa
Kurs predstavlja sam pojam i značaj aktivnosti koje se sprovode u cilju unapređenja prodaje, a pored toga ukazuje i na različite aktivnosti marketinškog komunikacijskog miksa i njihovu povezanost sa unapređenjem prodaje.
Ovaj kurs obrađuje različite mogućnosti za unapređenje prodaje kroz aktivnosti usmerene prema kupcima, distributerima i maloprodavcima. Pored toga, ukazuje i na to kako se ove aktivnosti primenjuju, kao i kako se vrši kontrola njihove primene.
Cilj kursa
Cilj ovog kursa je da upozna korisnike sa najdelotvornijim načinima za unapređenje prodaje i uvećanje profita kompanije. Pored toga, polaznici će tokom kursa naučiti i kako da efikasno primene ove metode i kontrolišu njihovu primenu.
- Procena vremena
2 h 16 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
4
- Broj testova
5
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri