Kurs Strateški marketing
Kurs Strateški marketing obrađuje pojam, značaj i ciljeve strateškog marketinga, kao i sam proces strateškog marketinga i njegovog planiranja i pozicioniranja. Biće reči o brojnim marketinškim strategijama i polaznici će saznati kako se vrši kontrola i revizija strateškog marketinga, sa ciljem što efektivnijeg nastupa i funkcionisanja organizacije. Kurs obrađuje temu analize faktora okruženja koji utiču na uspeh kompanije na tržištu, a poseban akcenat će se staviti na analizu konkurencije.
Kurs Strateški marketing – opis i cilj kursa
Cilj kursa je da polaznici steknu znanja i veštine potrebne za kvalitetno definisanje marketinških ciljeva i strategija kako bi se dugotrajno obezbedila dobra tržišna pozicija i konkurentnost kompanije. Trebalo bi da polaznici prepoznaju adekvatne metode i tehnike koje se koriste u strateškom marketingu i uspešno ih primene u realnoj situaciji.
- Procena vremena
11 h 53 min.
- Broj modula
2
- Broj lekcija
7
- Broj testova
9
- Kategorija
Menadžerske veštine
- Paket
CA paket
- Kategorija
Menadžerske veštine
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri