Kurs Sponzorstvo
Opis kursa
Sponzorstvo predstavlja važan alat u savremenom marketingu koji doprinosi promotivnom aspektu kompanije. Sa druge strane, iz ugla onoga koji je sponzorisan, sponzorstvo predstavlja najbolji mogući način za dolazak do neophodnih sredstava za neometan nastavak aktivnosti i realizacije određenog projekta.
Zato su na ovom kursu predstavljeni izazovi modernog poslovanja koji se javljaju sa obe strane: u kompaniji koja ulaže sredstva u ovaj vid markentiških aktivnosti i kod organizacija ili pojedinaca koji ta sredstva realizuju. Kurs objašnjava međusobne odnose ovih strana i društveni značaj sponzorstva. Kroz mnoštvo korisnih primera uspešnih poslovnih saradnji, polaznici će naučiti kako da u praksi primene stručna pravila sponzorstva i principe.
Cilj kursa
Cilj ovog kursa je da se korisnici upoznaju sa pojmom i principima sponzorstva iz oba ugla: iz ugla onih koji su donatori i sa aspekta obrade i predstavljanja ponude za sponzorstvo. Polaznici će iz ove oblasti usvojiti osnovna znanja koja predstavljaju nezaobilaznu komponentu svake promotivne strategije savremenog poslovanja.
- Procena vremena
2 h 21 min.
- Broj modula
2
- Broj lekcija
7
- Broj testova
9
- Kategorija
Biznis
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri