Kurs Promotivni marketing
Opis kursa
Promocija predstavlja jedan od četiri najznačajnija instrumenta marketinga i ima izuzetan značaj u savremenom poslovnom svetu u kome su zastupljeni novi oblici poslovanja. Promocija se različito posmatra u različitim područjima poslovanja, ali bez obzira na to, ona je savremen i delotvoran metod marketinškog komuniciranja na kompleksnom tržištu.
Zato ovaj kurs objašnjava pojmove marketinških komunikacija, promocije i strategije u planiranju marketinških komunikacija. Pored toga, detaljnije obrađuje i oblike promocije koji se najčešće koriste u praksi, kao i ekonomsku propagandu, unapređenje prodaje, odnose sa javnošću, direktni marketing i ličnu prodaju.
Cilj kursa
Cilj ovog kursa je da se polaznici osposobe da samostalno, u realnom poslovnom okruženju, odrede koji oblici promocije najviše odgovaraju konkretnom projektu promovisanja na kome rade i da, u skladu sa tim, osmisle promotivni komunikacijski miks. Pored toga, polaznici će naučiti šta su marketinške komunikacije, promocije i strategije u planiranju marketinških komunikacija.
- Procena vremena
11 h 36 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
7
- Broj testova
8
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri