Kurs PR i poslovna komunikacija
Kurs PR i poslovna komunikacija bavi se odnosima s javnošću. Public Relations ili skraćeno PR sve je prodorniji i sve prisutniji, a u poslednje vreme o PR-u se mnogo govori i piše, a još više razmišlja i greši. Mediji stalno pričaju i pišu o „praksi PR-a” i „poslovima PR-a”.
S obzirom na to da se radi o profesiji čiji se rezultati ne mogu lako izmeriti, već samo vrlo detaljnim i preciznim istraživanjima i procesom evaluacije, mnogi još uvek smatraju da je PR samo „prodavanje magle”, odnosno nepotrebni luksuz, čija cena zavisi samo od pakovanja. Saznaćete kako je nastao i kako se razvijao PR kao disciplina i koje su postojeće definicije i osnovni elementi PR-a.
Opis i cilj
Kurs PR i poslovna komunikacija čini pet oblasti koje su grupisane u module: Osnove odnosa s javnošću, Online odnosi s javnošću, Krizni odnosi s javnošću, Korporativni identitet i Planiranje i organizacija poslovnih događaja i akcija.
Cilj kursa je da polaznik savlada osnove PR-a, kao i online i krizne odnose s javnošću, zatim da se upozna sa pojmom i značajem korporativnog identiteta, kao i planiranjem i organizacijom poslovnih događaja i akcija.
Potrebno predznanje: Za pohađanje ovog kursa nije potrebno predznanje.
- Procena vremena
21 h 30 min.
- Broj modula
5
- Broj lekcija
25
- Broj testova
30
- Kategorija
Menadžerske veštine
- Paket
CA paket
- Kategorija
Menadžerske veštine
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri