Kurs Osnove odnosa s javnošću i promocije
Opis kursa
Na ovom kursu objašnjeni su ključni pojmovi i aktivnosti odnosa s javnošću, kao i načini razvijanja odnosa sa internim i eksternim okruženjem, odnosno različitim javnostima. Najpre je predstavljen jedan od ključnih pojmova PR-a: ciljna javnost, a opisani su funkcije PR menadžera i načini uspostavljanja i održavanja odnosa s medijima. Kroz korisne primere iz prakse predstavljene su sve aktivnosti koje PR menadžer primenjuje u cilju komunikacije sa ciljnim javnostima i uticaja na njihove stavove o organizaciji koju predstavlja.
Cilj kursa
U ovom kursu je akcenat na praktičnim primerima kako bi polaznici koji su na početku karijere iz oblasti odnosa s javnošću stekli jasnu sliku šta će njihova zaduženja podrazumevati, ali i kako bi mogli da kreativno odgovore na izazove koje će posao PR menadžera staviti pred njih. Kurs se obraća i polaznicima koji već poseduju određeno znanje iz ove oblasti, budući da im predočava zamke koje posao PR menadžera nosi i priprema ih da pronađu inovativne načine da se izbore s njima s najboljim mogućim ishodom.
Cilj kursa je da polaznici steknu znanja i veštine neophodne za definisanje, implementaciju i evaluaciju strategija i taktika PR-a, kao i da ovladaju teorijskim i praktičnim znanjima za obavljanje funkcije menadžera za odnose s javnošću.
- Procena vremena
19 h 34 min.
- Broj modula
2
- Broj lekcija
8
- Broj testova
10
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri