Kurs Osnove marketinga
Opis kursa
Kurs Osnove marketinga obrazlaže pojam marketinga, njegove različite koncepcije, marketinško okruženje, kao i sam proces upravljanja marketingom i marketing miks.
Potrebno predznanje
Za razumevanje ovog kursa nije potrebno nikakvo predznanje, jer je kurs baziran na samim osnovama marketinga, kao što i sam naziv kaže.
Cilj kursa
Cilj kursa Osnove marketinga jeste da korisnicima približi marketing kao veoma važan segment u tržišnoj privredi pomoću kog se postižu dobri rezultati na tržištu, bolja pozicioniranost preduzeća, razumevanje potrošača. Kurs Osnove marketinga upoznaje korisnike sa pojmom marketinga i njegovim koncepcijama, odnosno pristupima prilikom obavljanja marketinških aktivnosti. Korisnicima će biti objašnjeno kako se upravlja marketinškim aktivnostima, tj. marketinškim procesom, kao i to kako da pomoću marketing miksa preduzeće unapredi svoju prodaju u cilju što boljeg plasmana i pozicioniranja na tržištu. Nakon odslušanog kursa, korisnik će znati da objasni osnovne pojmove i koncepcije marketinga, znaće da razlikuje makrookruženje i mikrookruženje, umeće da navede osnovnu segmentaciju tržišta, tipove tražnje za određenim proizvodom i znaće da objasni i osnovne modele marketing miksa.
- Procena vremena
10 h 9 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
5
- Broj testova
6
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri