Kurs Online Sales Basics
Opis kursa
Tokom kursa obrađuje se pojam online prodaje i poredi sa tradicionalnom prodajom, gde se ukazuje na njene prednosti i nedostatke kako iz ugla prodavca, tako i iz ugla kupca. Bavi se i prevazilaženjem tih nedostataka, kao i kreiranjem vrednosti za kupca – Online Value Propositiona. Takođe, biće reči o različitim marketinškim tehnikama pomoću kojih je moguće unaprediti proces prodaje, kao i o ulozi CRM-a – Customer Relationship Managementa kod online prodaje.
Potrebno predznanje
Prethodno poznavanje određenog gradiva nije potrebno.
Cilj kursa
Cilj je da polaznici bolje razumeju online način prodaje, njegove prednosti, kao i način prevazilaženja njegovih nedostataka. Polaznici će naučiti kako da kreiraju Online Value Proposition – ključnu poruku, tj. vrednost koju će kupac dobiti kupovinom određenog proizvoda ili usluge. Cilj je da se polaznicima prikažu koje se sve marketinške tehnike online poslovanja mogu koristiti u svrhu njegovog unapređenja, kao i kakva je uloga CRM-a u celokupnom procesu.
- Procena vremena
6 h 23 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
4
- Broj testova
5
- Kategorija
Veštine uspešne prodaje
- Paket
CA paket
- Kategorija
Uspešna prodaja
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri