Online Sales Basics

Kurs Online Sales Basics

Opis kursa

Tokom kursa obrađuje se pojam online prodaje i poredi sa tradicionalnom prodajom, gde se ukazuje na njene prednosti i nedostatke kako iz ugla prodavca, tako i iz ugla kupca. Bavi se i prevazilaženjem tih nedostataka, kao i kreiranjem vrednosti za kupca – Online Value Propositiona. Takođe, biće reči o različitim marketinškim tehnikama pomoću kojih je moguće unaprediti proces prodaje, kao i o ulozi CRM-a – Customer Relationship Managementa kod online prodaje.

Potrebno predznanje

Prethodno poznavanje određenog gradiva nije potrebno.

Cilj kursa

Cilj je da polaznici bolje razumeju online način prodaje, njegove prednosti, kao i način prevazilaženja njegovih nedostataka. Polaznici će naučiti kako da kreiraju Online Value Proposition – ključnu poruku, tj. vrednost koju će kupac dobiti kupovinom određenog proizvoda ili usluge. Cilj je da se polaznicima prikažu koje se sve marketinške tehnike online poslovanja mogu koristiti u svrhu njegovog unapređenja, kao i kakva je uloga CRM-a u celokupnom procesu.

  • Procena vremena

    6 h 23 min.

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    4

  • Broj testova

    5

  • Kategorija

    Veštine uspešne prodaje

  • Paket

    CA paket

                
  • Kategorija

    Uspešna prodaja

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri