Kurs Međunarodni marketing
Opis kursa
Kurs sadrži sedam nastavnih jedinica u kojima je objašnjen pojam međunarodnog marketinga. U okviru nastavnih jedinica obrađene su međunarodne marketing strategije, različiti načini izlaska na međunarodno tržište i mogućnosti koje međunarodno tržište nudi kompanijama. U zasebnoj jedinici objašnjen je međunarodni marketing miks, odnosno sva četiri elementa marketing miksa stavljena su u međunarodno okruženje. Takođe, kurs sadrži i primere kako bi se gradivo lakše razumelo.
Cilj kursa
Tokom kursa polaznici će se upoznati sa interkulturnim okruženjem i sa poslovanjem u takvoj sredini. Takođe, imaju mogućnost da nauče strategije i načine ulaska na međunarodno tržište i da nauče da kreiraju elemente međunarodnog marketing miksa.
- Procena vremena
9h 9min
- Broj modula
1
- Broj lekcija
7
- Broj testova
8
- Kategorija
Marketing
- Paket
Silver kurs
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri