Kurs Media Planning

Kurs Media Planning

Opis kursa

Kurs Media Planning obrađuje ključne elemente i indikatore medijskog planiranja, kao što su analize koje treba sprovesti, i načini određivanja i targetiranja ciljne grupe. Pored toga, biće reči o tradicionalnim i digitalnim medijima i njihovim prednostima i manama koje mogu da utiču na odabir medija. 

Cilj kursa

Cilj ovog kursa je da polaznike na najbolji način obuči za efikasno medijsko planiranje. Upoznaćete se sa ključnim karakteristikama medija i indikatorima koji se koriste prilikom medijskog planiranja, kako biste mogli da kreirate kvalitetan medijski plan.

  • Procena vremena

    2h 18min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    5

  • Broj testova

    6

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    Silver kurs

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri