Kurs Media Buying
Opis kursa
Kurs Media Buying, kao što sam naziv govori, obrađuje najznačajnije aktivnosti u procesu media buyinga, koja jedna drugu uslovljavaju, a među kojima su: istraživanja, analize i medijsko planiranje. Posebna pažnja na kursu posvećena je ključnoj aktivnosti, odnosno ključnom zadatku medija buyera, a to je pregovaranje o cenama medijskog prostora i odabir najboljih medija u odnosu na postavljen budžet i ciljeve.
Potrebno predznanje
Nije vam potrebno nikakvo predznanje da biste razumeli i uspešno pratili ovaj kurs.
Cilj kursa
Cilj ovog kursa je da korisnici steknu znanja koja su potrebna da se uspešno bave poslom media bayera. Naučićete kako funkcioniše media buying, ko su učesnici i šta je sve potrebno uraditi kako bi ciljevi klijenta bili ostvareni, a agencija i media buyer mogli da ostvare zadovoljavajuću zaradu.
- Procena vremena
1h 18min
- Broj modula
1
- Broj lekcija
4
- Broj testova
5
- Kategorija
Marketing
- Paket
Silver kurs
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri