Kurs Marketing u uslužnim delatnostima

Kurs Marketing u uslužnim delatnostima

Opis kursa

Tokom kursa u okviru nastavnih jedinica opisan je pojam usluga, koje su karakteristike usluga po čemu se razlikuju od proizvoda, ali i razvoj marketing usluga. Fokus je stavljen na uslužni marketing miks koji predstavlja dopunu tradicionalnog marketing miksa, gde sada umesto 4P imamo 7P. Usluge se ne mogu odvojiti od izvršioca i kupaca tih usluga, pa su neke od nastavnih jedinica posvećene značaju ove dve uloge u procesu pružanja usluga.

Cilj kursa


Kurs će polaznicima omogućiti da se upoznaju sa karakteristikama usluga, upoznaće se sa elementima uslužnog marketing miksa, razumeće proces brendiranja usluge i uticaja zaposlenih na taj proces. Na kreiranje usluge utiču i kupci tih usluga, takođe polaznici će se upoznati sa ulogom kupaca u procesu pružanja usluga i sa tim koliko su oni važni za ovaj proces.

  • Procena vremena

     12h 12min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    8

  • Broj testova

    9

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    CA paket

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve