Kurs Marketing u uslužnim delatnostima
Opis kursa
Tokom kursa u okviru nastavnih jedinica opisan je pojam usluga, koje su karakteristike usluga po čemu se razlikuju od proizvoda, ali i razvoj marketing usluga. Fokus je stavljen na uslužni marketing miks koji predstavlja dopunu tradicionalnog marketing miksa, gde sada umesto 4P imamo 7P. Usluge se ne mogu odvojiti od izvršioca i kupaca tih usluga, pa su neke od nastavnih jedinica posvećene značaju ove dve uloge u procesu pružanja usluga.
Cilj kursa
Kurs će polaznicima omogućiti da se upoznaju sa karakteristikama usluga, upoznaće se sa elementima uslužnog marketing miksa, razumeće proces brendiranja usluge i uticaja zaposlenih na taj proces. Na kreiranje usluge utiču i kupci tih usluga, takođe polaznici će se upoznati sa ulogom kupaca u procesu pružanja usluga i sa tim koliko su oni važni za ovaj proces.
- Procena vremena
12h 12min
- Broj modula
1
- Broj lekcija
8
- Broj testova
9
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing