Kurs Marketing planiranje
Opis kursa
Kurs Marketing planiranje obrađivaće sam pojam i značaj marketinškog planiranja u okviru jedne organizacije. Tokom kursa detaljno ćete upoznati i najznačajnije elemente ovog procesa. Saznaćete sve u vezi sa ciljevima, strategijama i modelima marketing planiranja. Osnovni fokus kursa biće na marketinškim planovima, njihovoj izradi i osnovnim elementima.
Cilj kursa
Cilj ovog kursa je da osposobi sve polaznike za samostalno kreiranje i planiranje marketinških planova. Kao polaznik kursa, usvojićete veoma korisna znanja, posebno ako se uzme u obzir da je marketing plan osnova za svako poslovanje i efikasan i efektivan marketing bilo kog proizvoda ili usluge. Kurs će vam između ostalog pružiti i odgovore na pitanja zašto je potreban dobar marketing plan i šta sve on treba da sadrži.
- Procena vremena
15 h 52 min.
- Broj modula
2
- Broj lekcija
8
- Broj testova
10
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri