Kurs Marketing istraživanja i MIS
Opis kursa
Kurs Marketing istraživanja i MIS upoznaje polaznike sa pojmom, svrhom i značajem marketing istraživanja kako na domaćem, tako i na međunarodnom tržištu. Detaljno se obrađuju sve faze procesa marketing istraživanja, sa fokusom na ključna pitanja u vezi sa istraživanjem tržišta, potrošača i konkurencije. Polaznici će se upoznati sa karakteristikama marketinškog informacionog sistema kao informacione baze za donošenje odluka iz raznih domena upravljanja marketingom, sa akcentom na ulogu informacionih tehnologija u marketing istraživanjima.
Cilj kursa
Cilj kursa jeste da polaznici upoznaju ceo proces marketing istraživanja i steknu sva potrebna znanja i veštine za njegovo uspešno sprovođenje u organizaciji. Polaznici treba da razumeju značaj celokupnog istraživanja na različitim tržištima i značaj marketinškog informacionog sistema za donošenje marketinških odluka na različitim nivoima.
- Procena vremena
34 h 35 min.
- Broj modula
5
- Broj lekcija
24
- Broj testova
29
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri