Kurs Lobiranje
Opis kursa
Na kursu Lobiranje najpre će biti definisan sam pojam lobiranja, a zatim objašnjene različite vrste lobiranja i lobiranje u različitim sferama društva i poslovanja.
S obzirom na to da je lobiranje tek poslednjih godina više zastupljeno u poslovanju, posebna pažnja tokom kursa posvećena je upravo lobiranju u biznisu. Lobiranje se obrađuje kao deo strateške komunikacije organizacije i značajan deo odnosa s javnošću jedne kompanije.
Posebno je istaknut značaj etike kao jednog od bitnih segmenata u procesu lobiranja.
Cilj kursa
Cilj kursa je da upozna polaznike ne samo sa pojmom lobiranja, njegovom primenom i benefitima već i sa celokupnim procesom planiranja lobiranja.
- Procena vremena
4 h 5 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
5
- Broj testova
6
- Kategorija
Biznis
- Paket
CA paket
- Kategorija
Biznis
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri