Kurs Lobiranje

Kurs Lobiranje

Opis kursa

Na kursu Lobiranje najpre će biti definisan sam pojam lobiranja, a zatim objašnjene različite vrste lobiranja i lobiranje u različitim sferama društva i poslovanja. 

S obzirom na to da je lobiranje tek poslednjih godina više zastupljeno u poslovanju, posebna pažnja tokom kursa posvećena je upravo lobiranju u biznisu. Lobiranje se obrađuje kao deo strateške komunikacije organizacije i značajan deo odnosa s javnošću jedne kompanije.

Posebno je istaknut značaj etike kao jednog od bitnih segmenata u procesu lobiranja.

Cilj kursa

Cilj kursa je da upozna polaznike ne samo sa pojmom lobiranja, njegovom primenom i benefitima već i sa celokupnim procesom planiranja lobiranja.

  • Procena vremena

    4 h 5 min.

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    5

  • Broj testova

    6

  • Kategorija

    Biznis

  • Paket

    CA paket

                
  • Kategorija

    Biznis

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri