KPI in Integrated Marketing Activities

Kurs KPI in Integrated Marketing Activities

Opis kursa

Tokom ovog kursa biće objašnjeno šta predstavljaju KPI-evi i metrike i kako ih možemo kategorisati prema različitim oblastima, kako se određuju, kako doprinose u različitim segmentima poslovanja, koje vrste postoje, kako se postavljaju, mere i sl.

Potrebno predznanje


Poznavanje korišćenja računara i interneta, kao i predznanje iz oblasti digitalnog advertajzinga.

Cilj kursa

Cilj ima za kurs da približi polaznicima različite metrike i KPI-eve iz različitih oblasti, koje se mogu primenjivati u poslovanju, kao deo obavezne strategije. Uz to, biće objašnjeno zašto su ove stavke bitne, te kako se nedostatak adekvatnog razumevanja i primene ovih metrika i indikatora može odraziti na poslovanje.

  • Procena vremena

    5h 32min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    3

  • Broj testova

    4

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    Silver kurs

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po Vašoj meri