Kurs KPI in Integrated Marketing Activities
Opis kursa
Tokom ovog kursa biće objašnjeno šta predstavljaju KPI-evi i metrike i kako ih možemo kategorisati prema različitim oblastima, kako se određuju, kako doprinose u različitim segmentima poslovanja, koje vrste postoje, kako se postavljaju, mere i sl.
Potrebno predznanje
Poznavanje korišćenja računara i interneta, kao i predznanje iz oblasti digitalnog advertajzinga.
Cilj kursa
Cilj ima za kurs da približi polaznicima različite metrike i KPI-eve iz različitih oblasti, koje se mogu primenjivati u poslovanju, kao deo obavezne strategije. Uz to, biće objašnjeno zašto su ove stavke bitne, te kako se nedostatak adekvatnog razumevanja i primene ovih metrika i indikatora može odraziti na poslovanje.
- Procena vremena
5h 32min
- Broj modula
1
- Broj lekcija
3
- Broj testova
4
- Kategorija
Marketing
- Paket
Silver kurs
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri