Kurs korporativni identitet

Korporativni identitet

Opis kursa

Na kursu korporativni identitet polaznici uče zbog čega je jako važno izgraditi identitet kompanije ili brenda i koliki je njegov značaj. Na osnovu teorijskih i praktičnih primera naučićete razliku između primarnih i sekundarnih elemenata korporativnog identiteta. Korporativni identitet predstavlja osnov stvaranja jakog brenda. Pored toga, biće vam objašnjena knjiga standarda i njena osnovna struktura, što je veoma bitno prilikom kreiranja korporativnog identiteta.

Cilj kursa

Osnovni cilj kursa jeste da omogući polaznicima da se upoznaju sa strukturom knjige standarda i da na osnovu celokupnog gradiva steknu kompetencije za efikasno kreiranje korporativnog identiteta. Na osnovu adekvatnih saveta i primera koji su predstavljeni u kursu polaznici na efikasniji način pristupe problemu izrade logoa, izboru korporativnih boja i tipografiji.

  • Procena vremena

    4h 25min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    6

  • Broj testova

    7

  • Kategorija

    Menadžerske veštine

  • Paket

    CA paket

                
  • Kategorija

    Menadžerske veštine

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po Vašoj meri