Korporativni identitet
Opis kursa
Na kursu Korporativni identitet polaznici uče zbog čega je veoma važno izgraditi identitet kompanije ili brenda i koliki je njegov značaj. Na osnovu teorijskih i praktičnih primera naučićete razliku između primarnih i sekundarnih elemenata korporativnog identiteta. Korporativni identitet predstavlja osnov stvaranja jakog brenda. Pored toga, biće vam objašnjena knjiga standarda i njena osnovna struktura, što je veoma bitno prilikom kreiranja korporativnog identiteta.
Cilj kursa
Osnovni cilj kursa jeste da omogući polaznicima da se upoznaju sa strukturom knjige standarda i da na osnovu celokupnog gradiva steknu kompetencije za efikasno kreiranje korporativnog identiteta. Na osnovu adekvatnih saveta i primera koji su predstavljeni u kursu polaznici će moći da na efikasniji način pristupe problemu izrade logoa, izboru korporativnih boja i tipografiji.
- Procena vremena
4 h 25 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
6
- Broj testova
7
- Kategorija
Menadžerske veštine
- Paket
CA paket
- Kategorija
Menadžerske veštine
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri