Kurs Integrisane marketing aktivnosti

Kurs Integrisane marketing aktivnosti

Opis kursa

Kurs Integrisane marketing aktivnosti pokriva osnovne koncepte i principe na osnovu kojih se definišu i realizuju integrisane marketing aktivnosti, sa fokusom na komunikaciju. Ovde su obrađeni pojmovi odnosa sa javnošću, saradnje sa medijima i reklamnim agencijama itd.

Cilj kursa

Osnovni cilj kursa Integrisane marketing aktivnosti jeste da se korisnici upoznaju sa pojmom, konceptom i principom integrisanih marketing aktivnosti, kao i da nauče o načinima komunikacije koje organizacije koriste na nacionalnom i globalnom tržištu, ali i na koji način mogu najbolje da planiraju svoje aktivnosti i akcije.

  • Procena vremena

    45 h 39 min.

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    8

  • Broj testova

    9

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    CA paket

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri