Kurs Digital Advertising
Opis kursa
U kursu Digital Advertising biće reči o istoriji digitalnog advertajzinga, social media advertajzingu, kao i o tome šta predstavlja, ko učestvuje u advertajzingu i koje vrste digitalnog advertajzinga zapravo postoje. Biće reči o tome koje tehnologije se u njemu koriste, na koje načine korisnici mogu online targetirati ciljnu grupu. Takođe, na kursu su predstavljene osnovne razlike između SEO-a i SEM-a, i postupno prikazane način kreiranja kampanje na Facebooku, korišćenje Google analitike i slične metode.
Potrebno predznanje
Potrebno je poznavanje osnova korišćenja računara, interneta i društvenih mreža.
Cilj kursa
Cilj kursa Digital Advertising je da se korisnici upoznaju sa osnovama digitalnog advertajzinga i njegovog razvoja, da saznaju koje tehnologije se koriste i gde se to čuvaju i kako se postavljaju reklame na internetu. Takođe, imaćete prilike da naučite osnovne razlike između SEO-a i SEM-a, kao i načine oglašavanja na društvenim mrežama i načine praćenja rezultata kampanje.
- Procena vremena
11h 13min
- Broj modula
1
- Broj lekcija
6
- Broj testova
7
- Kategorija
Marketing
- Paket
Silver kurs
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri