Kurs Digital Advertising

Kurs Digital Advertising

Opis kursa

U kursu Digital Advertising biće reči o istoriji digitalnog advertajzinga, social media advertajzingu, kao i o tome šta predstavlja, ko učestvuje u advertajzingu i koje vrste digitalnog advertajzinga zapravo postoje. Biće reči o tome koje tehnologije se u njemu koriste, na koje načine korisnici mogu online targetirati ciljnu grupu. Takođe, na kursu su predstavljene osnovne razlike između SEO-a i SEM-a, i postupno prikazane način kreiranja kampanje na Facebooku, korišćenje Google analitike i slične metode.

Potrebno predznanje

Potrebno je poznavanje osnova korišćenja računara, interneta i društvenih mreža.

Cilj kursa

Cilj kursa Digital Advertising je da se korisnici upoznaju sa osnovama digitalnog advertajzinga i njegovog razvoja, da saznaju koje tehnologije se koriste i gde se to čuvaju i kako se postavljaju reklame na internetu. Takođe, imaćete prilike da naučite osnovne razlike između SEO-a i SEM-a, kao i načine oglašavanja na društvenim mrežama i načine praćenja rezultata kampanje.

  • Procena vremena

    11h 13min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    6

  • Broj testova

    7

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    Silver kurs

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri