Kurs Brending
Opis kursa
Da li znate da postoji kompanija koja svake godine objavi 100 najvrednijih svetskih brendova? Da li možete da pretpostavite ko zauzima prvo mesto? Oni koji ne znaju na ovom kursu imaće priliku da to saznaju. Uz to, prikazaćemo koji sve to elementi čine jedan brend uspešnim. Da li je to slogan, logo, ime brenda ili emocija koju brend izaziva kod ciljne grupe? Zašto su neki proizvodi privlačniji od drugih? Pored odgovora na sva ova pitanja, polaznici će imati priliku i da tokom ovog kursa saznaju na koje se načine vrši plasiranje brenda, kako se razvija njegova snaga i kako se može uvećati njegova vrednost. Radi što lakšeg razumevanja, u kursu smo naveli brojne primere poznatih brendova koje sigurno svakodnevno i sami koristite.
Cilj kursa
Cilj kursa je da polaznicima ukaže na elemente koji čine jedan brend, kao i na njihov uticaj na vrednost brenda. Takođe, i na strategije putem kojih je na tržište moguće uvoditi nove brendove, jačati njihovu poziciju i snagu. Uz to, cilj kursa je i da ukaže na strategiju koja se može koristiti kako bi se održavala postignuta vrednost brenda. Cilj je i da se polaznicima putem mnogobrojnih primera ukaže na sve značajne elemente u oblasti brendinga.
- Procena vremena
7 h 54 min.
- Broj modula
2
- Broj lekcija
10
- Broj testova
12
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri