Advertising campaign, organisation and optimisation

Kurs Advertising campaign, organisation and optimisation

Opis kursa

Ovaj kurs će vas uvesti u svet digitalnih kampanja, šta su i na koji način se distribuiraju, kao i koje su aktivnosti i osnovni elementi u okviru same kampanje, i njihova primena na konkretnom primeru. Nakon toga, biće objašnjeno šta predstavljaju multi-channel i cross-channel kampanje, i razlika između njih, uz to biće prikazani konkretni primeri za svaki pristup. U poslednjoj nastavnoj jedinici biće prikazani različiti načini i primene merenja rezultata uz korišćenje različitih pristupa.

Potrebno predznanje

Osnovno poznavanje korišćenja interneta i računara. 


Cilj kursa

Kurs ima za cilj da približi svakom polazniku čemu služe digitalne kampanje da vide koji su to koraci neophodni kako bi jedna kampanja bila uspešna, efektna i prepoznata od strane potrošača. Uz to, polaznici će imati priliku da se upoznaju sa različitim pristupima u distribuiranju kampanja, kao i načinima merenja i praćenja rezultata kampanje radi konstantnog unapređenja same kampanje. 

  • Procena vremena

    7h 43min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    4

  • Broj testova

    5

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    Standard

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve