Kurs Advertising campaign, organisation and optimisation
Opis kursa
Ovaj kurs će vas uvesti u svet digitalnih kampanja, šta su i na koji način se distribuiraju, kao i koje su aktivnosti i osnovni elementi u okviru same kampanje, i njihova primena na konkretnom primeru. Nakon toga, biće objašnjeno šta predstavljaju multi-channel i cross-channel kampanje, i razlika između njih, uz to biće prikazani konkretni primeri za svaki pristup. U poslednjoj nastavnoj jedinici biće prikazani različiti načini i primene merenja rezultata uz korišćenje različitih pristupa.
Potrebno predznanje
Osnovno poznavanje korišćenja interneta i računara.
Cilj kursa
Kurs ima za cilj da približi svakom polazniku čemu služe digitalne kampanje da vide koji su to koraci neophodni kako bi jedna kampanja bila uspešna, efektna i prepoznata od strane potrošača. Uz to, polaznici će imati priliku da se upoznaju sa različitim pristupima u distribuiranju kampanja, kao i načinima merenja i praćenja rezultata kampanje radi konstantnog unapređenja same kampanje.
- Procena vremena
7h 43min
- Broj modula
1
- Broj lekcija
4
- Broj testova
5
- Kategorija
Marketing
- Paket
Silver kurs
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri