Kurs Advertajzing

Kurs Advertajzing

Opis kursa

U okviru ovog kursa biće reči o istoriji advertajzinga, o tome šta on predstavlja, ko su učesnici, čemu je namenjen i koje vrste oglašavanja postoje. Nakon toga, objasnićemo koje se strategije koriste u advertajzingu, kao i način definisanja ciljne grupe, segmentacije i pozicioniranja. Takođe, pokazaćemo vam osnovne razlike između marketinga i advertajzinga, istaći njeove mane i prednosti offline advertajzinga u odnosu na online advertajzing.

Potrebno predznanje:


Kurs je koncipiran tako da nije potrebno predznanje da bi se razumeo.


Cilj kursa


Cilj ovog kursa jeste da se polaznici za upoznaju sa osnovama advertajzinga, kako bi naučili da koriste različite vrste tehnika oglašavanja za različite usluge/proizvode ili ideje. S obzirom da često ljudi ne razlikuje PR, marketin i advertajzing, biće objašnjene jasne razlike, kao i analiza prednosti i mana offline i online advertajzinga.

  • Procena vremena

    7h 49min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    5

  • Broj testova

    6

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    CA paket

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve