Kurs Advertajzing

Kurs Advertajzing

Opis kursa

U okviru ovog kursa biće reči o istoriji advertajzinga, o tome šta on predstavlja, ko su učesnici, čemu je namenjen i koje vrste oglašavanja postoje. Nakon toga, objasnićemo koje se strategije koriste u advertajzingu, kao i način definisanja ciljne grupe, segmentacije i pozicioniranja. Takođe, pokazaćemo osnovne razlike između marketinga i advertajzinga, istaći ćemo mane i prednosti oflajn advertajzinga u odnosu na onlajn advertajzing.

Potrebno predznanje:

Kurs je koncipiran tako da nije potrebno predznanje da bi se razumeo.

Cilj kursa

Cilj ovog kursa jeste da se polaznici upoznaju sa osnovama advertajzinga kako bi naučili da koriste različite vrste tehnika oglašavanja za različite usluge/proizvode ili ideje. S obzirom na to da mnogo ljudi ne razlikuje PR, marketing i advertajzing, biće jasno objašnjene razlike, a biće analizirane i prednosti i mane oflajn i onlajn advertajzinga.

  • Procena vremena

    7 h 49 min.

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    5

  • Broj testova

    6

  • Kategorija

    Marketing

  • Paket

    CA paket

                
  • Kategorija

    Marketing

Pogledajte ostale kurseve

Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri