Kurs Advertajzing
Opis kursa
U okviru ovog kursa biće reči o istoriji advertajzinga, o tome šta on predstavlja, ko su učesnici, čemu je namenjen i koje vrste oglašavanja postoje. Nakon toga, objasnićemo koje se strategije koriste u advertajzingu, kao i način definisanja ciljne grupe, segmentacije i pozicioniranja. Takođe, pokazaćemo osnovne razlike između marketinga i advertajzinga, istaći ćemo mane i prednosti oflajn advertajzinga u odnosu na onlajn advertajzing.
Potrebno predznanje:
Kurs je koncipiran tako da nije potrebno predznanje da bi se razumeo.
Cilj kursa
Cilj ovog kursa jeste da se polaznici upoznaju sa osnovama advertajzinga kako bi naučili da koriste različite vrste tehnika oglašavanja za različite usluge/proizvode ili ideje. S obzirom na to da mnogo ljudi ne razlikuje PR, marketing i advertajzing, biće jasno objašnjene razlike, a biće analizirane i prednosti i mane oflajn i onlajn advertajzinga.
- Procena vremena
7 h 49 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
5
- Broj testova
6
- Kategorija
Marketing
- Paket
CA paket
- Kategorija
Marketing
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri