Kurs Creative strategies
Opis kursa
Kreativne strategije imaju veliki značaj za oglašavanje i celokupno poslovanje uopšte jer reklamne poruke i reklame koje se po sadržini i načinu prezentovanja javnosti karakterišu kao kreativne nailaze na veoma veliki odziv ciljne javnosti. Na ovom kursu polaznici će se upoznati sa ovim strategijama generalno gledano, kao i sa kreativnim stategijama u marketingu. Pored toga, biće reči o kreativnom brifu, kreativnim procesima i idejama, etapama kreativnog procesa, kao i o tehnikama za podsticanje kreativnosti.
Potrebno predznanje
Za razumevanje ovog kursa nije potrebno prethodno predznanje.
Cilj kursa
Cilj kursa je da korsnika upozna sa ključnim koracima i tehnikama za kreiranje kreativnog brifa i podsticanje kreativnih ideja kako bi se što efikasnije realizovale kreativne i advertajzing kampanje i kako bi se ispunili ciljevi kompanije.
- Procena vremena
6 h 38 min.
- Broj modula
1
- Broj lekcija
4
- Broj testova
5
- Kategorija
Soft Skills
- Paket
CA paket
- Kategorija
Soft Skills
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri