Creative strategies

Kurs Creative strategies

Creative strategies imaju veliki značaj za oglašavanje i celokupno poslovanje uopšte jer reklamne poruke i reklame koje se po sadržini i načinu prezentovanja javnosti karakterišu kao kreativne imaju veoma veliki odziv ciljne javnosti. Na ovom modulu upoznaćete se sa strategijama uopšteno, kao i kreativnim stategijama u marketingu. Pored toga, biće reči o kreativnom brifu, kreativnim procesima i idejama, etapama kreativnog procesa, kao i o tehnikama za podsticanje kreativnosti.

Cilj kursa

Cilj kursa je da se korsnika upozna sa ključnim koracima i tehnikama za kreiranje kreativnog brifa i podsticanje kreativnih ideja kako bi se što efikasnije realizovale kreativne i advertajzing kampanje i kako bi se ispunili ciljevi kompanije.

Potrebno predznanje

Za razumevanje ovog kursa nije potrebno prethodno predznanje.

  • Procena vremena

    6h 38min

  • Broj modula

    1

  • Broj lekcija

    4

  • Broj testova

    5

  • Kategorija

    Soft skills

  • Paket

    Basic

                
  • Kategorija

    Soft Skills

Pogledajte ostale kurseve