Kurs Administrativno i kancelarijsko poslovanje
Opis kursa
Tokom ovog kursa polaznici će naučiti sve što je potrebno o kancelarijskom poslovanju, kao i poslovnoj i službenoj korespondenciji. Moći ćete da saznate sve o fazama rada sa tekućom poštom i aktima. Imaćete priliku da se upoznate sa radom pisarnice i procesima prijema i skladištenja pošte, kao i ulogom i značajem pisarnice u komunikaciji između sektora.
Predstavićemo vam i šta podrazumeva oranizacija poslovnih sastanaka, sednica, različitih skupova, kao i razloge za održavanje ovakvih aktivnosti, veoma bitnih za svaku poslovnu organizaciju. Pored toga, biće vam objašnjen pojam i vrste službenih putovanja, kao i njihov značaj.
Potrebno predznanje
Polaznicima nije potrebno posebno predznanje za praćenje i razumevanje ovog kursa.
Cilj kursa
Cilj kursa Administrativno i kancelarijsko poslovanje je da upozna polaznike sa najvažnijim pojmovima i aspektima poslovne korespondencije, kao i da im predstavi značaj za celokupnu organizaciju koja želi da bude konkurentna na tržištu.
- Procena vremena: 2 h 24 min.
- Broj modula: 2
- Broj lekcija: 4
- Broj testova: 6
- Kategorija: Biznis
- Paket: CA paket
- Kategorija
Biznis
Pogledajte ostale kurseve
Kreirajte personalizovani set kurseva po svojoj meri